Ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumai. Vaikų saviraiška piešiniuose ir žaidžiant

Ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumai. Vaikų saviraiška piešiniuose ir žaidžiant

Lektorės: psichologės Lina Cirtautienė, Gintarė Meslinienė

20.00 Kaunas

2017-10-17 10:00 - 15:00
Kauno mokslo ir technologijų parkas
K. Petrausko g. 26
IV a. konferencijų salė
Registruotis

20.00 Vilnius

2017-10-24 10:00 - 15:00
Lietuvos Edukologijos Universitetas
Studentų g. 39
407 auditorija
Registruotis

Turinys:

  • Piešinio evoliucija.
  • Piešinio svarba vaikui.
  • Emocijų ir piešinių tarpusavio ryšiai, ar jie egzistuoja?
    • Kaip skaityti vaikų piešinius.
    • Vaikų nerimas, nepasitikėjimas savimi, baimės, depresyvumas piešiniuose.
    • Ar piešti kartu su vaiku?
  • Piešimas kaip dailės terapija. Kaip to pasiekti?
  • Žaidimo evoliucija ir svarba vaiko raidoje.
  • Vaikų saviraiška per žaidimą:
    • Agresyvūs žaidimai - stabdyti ar leisti?
    • Kai vaikai žaidžia su “išgalvotais draugais”
    • Kūno pažinimas vaikų žaidimuose.
  • Žaidimas kaip terapija.

Mokymų nauda:

  • Dalyviai įgis ir sustiprins žinias apie piešimo ir žaidimo svarbą vaiko raidoje.
  • Susipažins su piešinio psichologiniu interpretavimu.
  • Išmoks atskleisti emocijų ir piešinio bei žaidimo tarpusavio sąsajas.
  • Įgis dailės ir žaidimo terapijų taikymo pagrindus.