Ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumai. Vaikų ankstyvoji seksualinė raida

Ikimokyklinio amžiaus vaikų raidos ypatumai. Vaikų ankstyvoji seksualinė raida

Lektorės: psichologės Lina Cirtautienė, Gintarė Meslinienė

20.00 Kaunas

2017-11-21 10:00 - 15:00
Kauno mokslo ir technologijų parkas
K. Petrausko g. 26
IV a. konferencijų salė
Registruotis

20.00 Vilnius

2017-11-22 10:00 - 15:00
Lietuvos Edukologijos Universitetas
Studentų g. 39
407 auditorija
Registruotis

Turinys:

  • Vaikų seksualumas – kodėl apie tai reikia kalbėti?
  • Įžvalgos apie lytinę raidą ir seksualumą:
    • Ankstyvoji seksualinė raida pagal Z. Froidą.
    • L. Kohlbergo požiūris į lytinio tapatumo raidą.
  • Vaikų ankstyvoji seksualinė raida. Psichologiniai poreikiai, kurie turi būti patenkinti.
  • Kaip tinkamai kalbėtis su vaikais apie lytiškumą ir seksualumą:
    • Ar aš pasiruošęs kalbėtis su vaikais apie lytiškumą ir seksualumą?
    • „4 taškų“ pokalbio vedimo metodas (praktika).
  • Seksualinis vaiko elgesys – kur normos ir kur ribos?
    • „Šviesoforo“ metodo taikymas įvertinant vaiko seksualinį elgesį.
    • „Šviesoforo“ metodo taikymas reaguojant į vaiko seksualinį elgesį.
  • Vaikai, turintys seksualinio elgesio problemų:
    • Padidėjusio seksualumo priežastys.
    • Seksualinio probleminio elgesio apibrėžimas.
    • Pagalbos galimybės: nuo suaugusiųjų reagavimo iki terapijos.
  • Seksualinė prievarta prieš vaiką:
    • Kaip atpažinti prievartą?
    • Pagalbos galimybės vaikui, patyrusiam seksualinę prievartą.

Mokymų nauda:

  • Dalyviai įgis ir sustiprins žinias apie vaikų lytinę raidą ir seksualumą.
  • Įgis žinių, įgūdžių ir pasitikėjimo savimi kalbantis su vaikais apie lytiškumą ir seksualumą.
  • Susipažins su tinkamu ir netinkamu seksualinio vaikų elgesio identifikavimu ir įvertinimu.
  • Įgis žinių ir įgūdžių probleminio seksualinio vaiko elgesio prevencijos ir postvencijos vykdymui.
  • Įgis pozityvias nuostatas į aktyvų įsitraukimą sprendžiant vaikų lytinės raidos ir seksualumo iššūkius.