Vaikų elgesio ir emocijų sunkumai pradinėse klasėse. Korekcijos galimybės ir pozityvus elgesio modeliavimas

Vaikų elgesio ir emocijų sunkumai pradinėse klasėse. Korekcijos galimybės ir pozityvus elgesio modeliavimas

Lektorės: psichologės Lina Cirtautienė, Gintarė Meslinienė

17.00 Panevėžys

2017-09-26 12:00 - 17:00
„Šaltinio“ progimnazija
Kniaudiškių g. 67
Registruotis

17.00 Ukmergė

2017-09-27 12:00 - 17:00
Dukstynos pagrindinė mokykla
Vaižganto g. 44
Registruotis

17.00 Raseiniai

2017-10-03 12:00 - 17:00
Šaltinio progimnazija
Ateities g. 23
Registruotis

17.00 Alytus

2017-10-04 12:00 - 17:00
Dzūkijos pagrindinė mokykla
Tvirtovės g. 7
Registruotis

17.00 Klaipėda

2017-10-10 12:00 - 17:00
Klaipėdos Prano Mašioto progimnazija
Varpų g. 3
Registruotis

Turinys:

  • Hiperaktyvaus elgesio ir dėmesio sutrikimą turintis vaikas: požymiai, priežastys.
  • Hiperaktyvus vaikas ugdymo įstaigoje – korekcijos galimybės :
    • Dėmesio sukaupimas
    • Laiko valdymas
    • Aplinkos organizavimas
    • Užduočių pateikimas
  • Intensyvios emocijos ir pozityvaus elgesio modeliavimas.
  • Kodėl pykstame? Pasitikėjimo modelio dinamika.
  • Dialektinė elgesio terapija. Keturių žingsnių strategija pykčiui įveikti:
    • 1 žingsnis. NUSIRAMINIMAS,
    • 2 žingsnis. ATPAŽINIMAS,
    • 3 žingsnis. REGULIAVIMAS,
    • 4 žingsnis. BENDRAVIMAS.

Mokymų nauda:

  • Pagilins žinias apie vaikų hiperaktyvaus elgesio ir dėmesio sutrikimo kilmę bei sampratą.
  • Sustiprins vaikų elgesio ir emocijų sunkumų diagnostikos įgūdžius.
  • Įgis žinių ir įgūdžių numatyti tinkamus informacijos pateikimo, mokymosi, aplinkos struktūravimo būdus konkrečiam mokiniui.
  • Dalyviai įgis žinių apie vaiko pozityvaus elgesio modeliavimą ir korekciją.