Socialinis emocinis ugdymas: teorija ir praktika

Socialinis emocinis ugdymas: teorija ir praktika

Lektorės: psichologės Lina Cirtautienė, Gintarė Meslinienė

20.00 Kaunas

2018-04-10 10:00 - 15:00
Kauno mokslo ir technologijų parkas
K. Petrausko g. 26
IV a. konferencijų salė
Registruotis

20.00 Vilnius

2018-04-11 10:00 - 15:00
Lietuvos Edukologijos Universitetas
Studentų g. 39
407 auditorija
Registruotis

Turinys:

  • Ar Emocinis intelektas (EQ) svarbiau už Intelekto koeficientą (IQ)?
    • Smegenų vystymasis: kodėl turime nepamiršti emocijų?
    • Mokinio emocinio raštingumo ugdymo etapai ir iššūkiai.
  • Savęs suvokimas. Įsiklausymas į savo emocijas ir jų priėmimas.
    • Mąstymo klaidos ir emociniai išpuoliai.
    • Savęs valdymas. Pagarba ir atidumas savo emocijoms.
    • Pykčio ir agresijos valdymo galimybės.
    • Liūdesys ir prislėgtumas.
    • Baimė ir nerimas.
    • Stresas ir savęs harmonizavimo metodai.
  • Socialinis suvokimas. Įsiklausymas į kitų emocijas ir jų priėmimas.
    • Socialiniai įgūdžiai padedantys išlaikyti ir atkurti santykius.
  • Empatija. Pagarba ir atidumas kitų emocijoms.

Mokymų nauda:

  • Dalyviai įgis arba sustiprins žinias apie emocinį intelektą, jo svarbą ir emocinio raštingumo ugdymo galimybes mokykloje.
  • Įgis praktinių įgūdžių ir metodų apie mokinio savęs suvokimo ir emocijų pažinimo ugdymą.
  • Praktiškai išbandys mąstymo klaidų (David Burns) atpažinimo ir minčių keitimo metodus.
  • Įgis praktinių įgūdžių ir metodų intensyvioms vaikų emocijos valdyti.
  • Teigiamos nuostatos į mokinių socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymą.