Mokymai
Praktikai labiausiai vertina mokymus,
kuriuose įgytas žinias lengva pritaikyti.
Siūlome Jums
praturtintus praktiniais metodais,
pritaikomus prie įstaigos poreikių,
apjungiančius tarpdisciplinines žinias,
aktyvius ir įtraukiančius klausytojus mokymus
Švietimo ir ugdymo įstaigos už mokymus gali mokėti iš mokinio krepšelio.
VšĮ „Psichologinio konsultavimo grupė“ yra akredituotas ugdymo įstaigose dirbančių specialistų kvalifikacijos tobulinimo centras
0.00 € Utena
- 2025-04-22 10:00 - 13:00
- Utenos Krašuonos progimnazija, V.Kudirkos g. 5
Registruotis
0.00 € Alytus
- 2025-04-23 13:00 - 15:30
- Alytaus Dzūkijos pagrindinė mokykla, Tvirtovės g. 7
Registruotis
0.00 € Klaipėda
- 2025-05-07 14:00 - 17:00
- „Vyturio“ progimnazija, Laukininkų g. 30
Registruotis
NŠA akredituotas 40ak.val. kursas praktikams, vedantiems gyvenimo įgūdžių ugdymo pamokas mokyklose.
80.00 € Kaunas
Registruotis
80.00 € Kaunas
Registruotis
80.00 € Kaunas
Registruotis
80.00 € Kaunas
Registruotis
Temos skirtos IKIMOKYKLINEI UGDYMO ĮSTAIGAI
Psichologija
1.1 Modulis.
Vaikų emocinės sveikatos pažinimas ir stiprinimas ikimokykliniame amžiuje (40 val.)
Temos:
- ○ Atvirų durų dienos ir adaptacija darželyje.
- ○ Bendravimas grupėje. Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas.
- ○ Vaiko piešinys - laiškas man.
- ○ Vaikų emocijų raiška.
- ○ Žaidimo reikšmė vaikystėje.
Psichologija
1.2 Modulis.
Meno terapija praktiškai ikimokykliniame amžiuje (40 val.)
Temos:
- ○ Lėlių terapija. Žaidžiu jausmus.
- ○ Kodėl reikia sekti pasakas? Pasakų terapija.
- ○ Meno terapija ir mokymosi sunkumai. Iššūkiai ir galimybės.
- ○ Meno terapija praktiškai.
Psichologija
1.3 Modulis.
Intensyvios emocijos ikimokykliniame amžiuje (40 val.)
Temos:
- ○ Vaiko pyktis ir agresija. Nuo ko pradėti?
- ○ Vaikų baimės. Terapijos ir korekcijos galimybės.
- ○ Netektis. Ką reikia žinoti jau šiandien?
- ○ Vaikų ankstyvoji seksualinė raida.
- ○ „Sunkus“ vaikas ugdymo procese.
Spec. poreikiai
1.4 Modulis.
Specialieji poreikiai ir pagalba (40 val.)
Temos:
- ○ SUP vaikai. Autizmas. Uždaras vaikas.
- ○ SUP vaikai. Hiperaktyvumas. Agresyvus vaikas.
- ○ Autizmas vaikystėje. Minčių skaitymo technikos taikymo galimybės.
- ○ Socialinių kompetencijų ugdymas.
- ○ Disleksija. Kaip padėti vaikui, turinčiam skaitymo sutikimą?
Spec. poreikiai
1.5 Modulis.
Talentingi vaikai (40 val.)
Temos:
- ○ Talentingi vaikai ugdymo procese.
- ○ Talentingų vaikų iššūkiai.
- ○ Kūrybiškumas ugdymo procese.
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Praturtintas mokymas.
Komandos glaudinimas
1.6 Modulis.
Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje,
- ○ Koučingo technikos. Lyderio vaidmuo
- ○ Viešas kalbėjimas. Pranešėjo vaidmuo
- ○ Konfliktų mediacija. Mediatoriaus vaidmuo
- ○ Susirinkimų vedimas. Fasilitatoriaus vaidmuo
Komandos glaudinimas
1.7 Modulis.
KOPK - komandos formavimas praktiškai (40 val.)
Temos:
- ○ KOPK - kiekvienos organizacijos pagrindas – komanda.
- ○ Asmenybės psichologinis vertinimas.
- ○ Savęs pažinimas - lengviausias kelias tobulėti.
- ○ Mano įstaiga - tai Aš.
Spec. poreikiai
1.8 Modulis.
Psichologinis atsparumas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Psichologinis atsparumas
- ○ Stresas darbe. Mindfulness praktiškai
- ○ Mikroklimatas komandoje. Mobingas.
- ○ Konfliktai. Sunkių situacijų valdymas
Tėvų susirinkimai
1.9 Modulis.
Laimingi vaikai-iššūkis tėvams (40 val.)
Temos:
- ○ Ikimokyklinio amžiaus vaikų psichologinių krizių požymiai ir jų įveikimo būdai,
- ○ Pradinukas. Mūsų vaikas užaugo?
- ○ Sunkumai paauglystėje. Pozityvi disciplina,
- ○ Auklėjimo strategijos šiandien - rezultatai rytoj,
- ○ Vaikų ir tėvų konfliktai. Kaip susitarti?
- ○ Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas,
- ○ Nenoriu mokytis ! Vaikų motyvacija,
- ○ Priklausomybė nuo kompiuterio. Kaip nepavėluoti?
- ○ Kaip kalbėti nepatogiomis temomis?
Temos skirtos PRADINEI MOKYKLAI
Psichologija
2.1 Modulis.
Vaikų emocijų raiška pradinėse klasėse (40 val.)
Temos:
- ○ Atvirų durų dienos ir adaptacija mokykloje.
- ○ Bendravimas grupėje. Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas.
- ○ Vaiko piešinys - laiškas man.
- ○ Vaikų emocijų raiška.
Psichologija
2.2 Modulis.
Mokymosi stiliai ir mokymas kitaip pradinėse klasėse (40 val.)
Temos:
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Mokymosi stilių nustatymas ir pritaikymas praktikoje.
- ○ Nenoriu mokytis ! Moksleivių motyvacija
- ○ Kodėl reikia sekti pasakas? Pasakų terapija
- ○ Meno terapija ir mokymosi sunkumai. Iššūkiai ir galimybės
- ○ Klasės valdymo iššūkiai
Psichologija
2.3 Modulis.
Intensyvios emocijos pradinėse klasėse (40 val.)
Temos:
- ○ Vaiko pyktis ir agresija. Nuo ko pradėti?
- ○ Netektis. Ką reikia žinoti jau šiandien?
- ○ Vaikų baimės. Terapijos ir korekcijos galimybės.
- ○ „Sunkus“ vaikas ugdymo procese.
- ○ Priklausomybė nuo kompiuterio. Kaip nepavėluoti?
Spec.ugdymas
2.4 Modulis.
Specialieji poreikiai ir pagalba (40 val.)
Temos:
- ○ SUP vaikai. Autizmas. Uždaras vaikas.
- ○ SUP vaikai. Hiperaktyvumas. Agresyvus vaikas.
- ○ Autizmas vaikystėje. Minčių skaitymo technikos taikymo galimybės.
- ○ Socialinių kompetencijų ugdymas.
- ○ Disleksija. Kaip padėti vaikui, turinčiam skaitymo sutikimą?
Spec.ugdymas
2.5 Modulis.
Talentingi vaikai (40 val.)
Temos:
- ○ Talentingi vaikai ugdymo procese.
- ○ Talentingų vaikų iššūkiai.
- ○ Kūrybiškumas ugdymo procese.
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Praturtintas mokymas.
Komandos glaudinimas
2.6 Modulis.
Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje,
- ○ Koučingo technikos. Lyderio vaidmuo
- ○ Viešas kalbėjimas. Pranešėjo vaidmuo
- ○ Konfliktų mediacija. Mediatoriaus vaidmuo
- ○ Susirinkimų vedimas. Fasilitatoriaus vaidmuo
Komandos glaudinimas
2.7 Modulis.
KOPK - komandos formavimas praktiškai (40 val.)
Temos:
- ○ KOPK - kiekvienos organizacijos pagrindas – komanda.
- ○ Asmenybės psichologinis vertinimas.
- ○ Savęs pažinimas - lengviausias kelias tobulėti.
- ○ Mano įstaiga - tai Aš.
Komandos glaudinimas
2.8 Modulis.
Psichologinis atsparumas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Psichologinis atsparumas
- ○ Stresas darbe. Mindfulness praktiškai
- ○ Mikroklimatas komandoje. Mobingas.
- ○ Konfliktai. Sunkių situacijų valdymas
Tėvų susirinkimai
2.9 Modulis.
Laimingi vaikai-iššūkis tėvams (40 val.)
Temos:
- ○ Ikimokyklinio amžiaus vaikų psichologinių krizių požymiai ir jų įveikimo būdai,
- ○ Pradinukas. Mūsų vaikas užaugo?
- ○ Sunkumai paauglystėje. Pozityvi disciplina,
- ○ Auklėjimo strategijos šiandien - rezultatai rytoj,
- ○ Vaikų ir tėvų konfliktai. Kaip susitarti?
- ○ Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas,
- ○ Nenoriu mokytis ! Vaikų motyvacija,
- ○ Priklausomybė nuo kompiuterio. Kaip nepavėluoti?
- ○ Kaip kalbėti nepatogiomis temomis?
Temos skirtos PROGIMANAZIJAI ir GIMNAZIJAI
Psichologija
3.1 Modulis.
Vaikų emocijų raiška paaugystėje (40 val.)
Temos:
- ○ Sunkumai paauglystėje. Pozityvi disciplina.
- ○ Vaiko pyktis ir agresija. Nuo ko pradėti?
- ○ Konfliktų mediacija.
- ○ Depresiškumas ir prislėgtumas paauglystėje.
- ○ Priklausomybė nuo kompiuterio. Kaip nepavėluoti?
Psichologija
3.2 Modulis.
Paauglystės iššūkiai (40 val.)
Temos:
- ○ Nenoriu mokytis! Moksleivių motyvacija.
- ○ Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas.
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Mokymosi stilių nustatymas ir pritaikymas praktikoje.
- ○ Stresas mokykloje. Mokymas mokytis.
- ○ Psichologinis atsparumas. Kaip jį ugdyti?
Psichologija
3.3 Modulis.
Talentingi vaikai (40 val.)
Temos:
- ○ Talentingi vaikai ugdymo procese.
- ○ Talentingų vaikų iššūkiai.
- ○ Kūrybiškumas ugdymo procese.
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Praturtintas mokymas.
Spec. ugdymas
3.4 Modulis.
Talentingi vaikai (40 val.)
Temos:
- ○ Talentingi vaikai ugdymo procese.
- ○ Talentingų vaikų iššūkiai.
- ○ Kūrybiškumas ugdymo procese.
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Praturtintas mokymas.
Komandos glaudinimas
3.5 Modulis.
Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Bendravimas ir bendradarbiavimas komandoje,
- ○ Koučingo technikos. Lyderio vaidmuo
- ○ Viešas kalbėjimas. Pranešėjo vaidmuo
- ○ Konfliktų mediacija. Mediatoriaus vaidmuo
- ○ Susirinkimų vedimas. Fasilitatoriaus vaidmuo
Komandos glaudinimas
3.6 Modulis.
KOPK - komandos formavimas praktiškai (40 val.)
Temos:
- ○ KOPK - kiekvienos organizacijos pagrindas – komanda.
- ○ Asmenybės psichologinis vertinimas.
- ○ Savęs pažinimas - lengviausias kelias tobulėti.
- ○ Mano įstaiga - tai Aš.
Komandos glaudinimas
3.7 Modulis.
Psichologinis atsparumas komandoje (40 val.)
Temos:
- ○ Psichologinis atsparumas
- ○ Stresas darbe. Mindfulness praktiškai
- ○ Mikroklimatas komandoje. Mobingas.
- ○ Konfliktai. Sunkių situacijų valdymas
Tėvų susirinkimai
3.8 Modulis.
Laimingi vaikai-iššūkis tėvams (40 val.)
Temos:
- ○ Ikimokyklinio amžiaus vaikų psichologinių krizių požymiai ir jų įveikimo būdai,
- ○ Pradinukas. Mūsų vaikas užaugo?
- ○ Sunkumai paauglystėje. Pozityvi disciplina,
- ○ Auklėjimo strategijos šiandien - rezultatai rytoj,
- ○ Vaikų ir tėvų konfliktai. Kaip susitarti?
- ○ Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas,
- ○ Nenoriu mokytis ! Vaikų motyvacija,
- ○ Priklausomybė nuo kompiuterio. Kaip nepavėluoti?
- ○ Kaip kalbėti nepatogiomis temomis?
Mokymai Jūsų įstaigoje
Visos mūsų dėstomos temos:
Psichologinės
- ○ Atvirų durų dienos ir adaptacija darželyje,
- ○ Vaiko pyktis ir agresija. Nuo ko pradėti?
- ○ Vaiko piešinys - laiškas man,
- ○ Vaikų emocijų raiška,
- ○ Sunkumai paauglystėje. Pozityvi disciplina,
- ○ Meno terapija ir mokymosi sunkumai. Iššūkiai ir galimybės,
- ○ Ugdymo diferencijavimas. Mokymosi stilių nustatymas ir pritaikymas praktikoje,
- ○ Lėlių terapija. Žaidžiu jausmus,
- ○ Kodėl reikia sekti pasakas? Pasakų terapija,
- ○ Bendravimas grupėje. Vaikų pasitikėjimo savimi skatinimas,
- ○ Meno terapija praktiškai,
- ○ Vaikų baimės. Terapijos ir korekcijos galimybės,
- ○ Nenoriu mokytis ! Moksleivių motyvacija,
- ○ „Sunkus“ vaikas ugdymo procese,
- ○ Personalo vertinimas ugdymo įstaigoje.
Spec. ugdymo ir logopedinės