Akimirkos kartu

Akimirkos kartu

Gyventi visiems kartu tikintis, kad kiekvienas prisiims dalį atsakomybės ir įsipareigojimų gali būti sudėtinga užduotis betkuriame amžiuje. Kartais taip norisi, kad visi šeimos nariai be prašymo ar paliepimo rūpintųsi vienas kitu, namais, augintiniais. Tikimės, kad vaikai mokinsis bendruomeniškumo tiek namuose, tiek mokykloje. Žaidimas „Akimirkos kartu“ – tai elgesio koregavimo sistema, kuri skirta puoselėti šeimos, klasės bendruomenės draugiškumo, komandiškumo jausmus.

32.00

Į krepšelį



Akimirkos kartu
Akimirkos kartu

Žaidžiant „Akimirkos kartu“ vaikai stengiasi atlikti darbus, kurie prisideda prie šeimos/ bendruomenės gerovės, tvarkos ir darnos. Taip skatinami net pačių mažiausių šeimos ar bendruomenės narių rūpestingumo ir atsakomybės jausmai. Vaikai mokomi pasirūpinti ne tik savimi, bet ir savo artimu: pagalvoti, padėti, pasidalinti. Dėmesys ir pozityvaus elgesio paskatinimas dalyvius ragina ne tik elgtis pilietiškai, bet ir pastebėti kitų pastangas. Veiklos metu didėja sutelktumo ir bendrystės atmosfera šeimoje ar bendruomenėje.

Jei esate ugdymo įstaigose dirbantis SPECIALISTAS: Žaidimas „Akimirkos kartu“ gali pasitarnauti skatinant klasės bendruomeniškumo, draugiškumo, komandiškumo, atsakomybės jausmus. Ši elgesio koregavimo sistema leidžia kartu su vaikais atrasti konkretų pageidaujamą elgesį. Lydimi suaugusiojo vaikai ieško susitarimų, kurie prisidėtų prie vaikų suvokiamo saugumo jausmo didėjimo, atmosferos gerėjimo klasėje. Žaidimas padės stebėti kaip sekasi laikytis susitarimų, fiksuos pažangą. Nuolatinis dėmesys pozityviam elgesiui skatins ne vien vaikų pastabumą draugų pozityviam elgesiui, bet ir visus mokys tinkamo elgesio. Žaidimo metu sėkmė yra padrąsinama, todėl vaikų ir specialisto santykis išlieka draugiškas, skatinantis norą keistis.

Žaidimas tinkamas taikyti klasės valandėlės ar etikos pamokų metu, projektinėse veiklose, pageidautina į žaidimą įtraukti visą klasę, galima žaidimo taikymo trukmė – vienas mėnuo. Žaidimą „Akimirkos kartu“ dažniau renkasi psichologai, socialiniai pedagogai, pedagogai.

PRIEMONĖS ATSIRADIMO ISTORIJA: Tai žaidimas, kurio sukūrimą paskatino bendravimas su pradinių klasių mokytojais. Išgirdom jų pastebėjimus, jog dabartiniai vaikai „nebemato“ klasėje ne vietoje numestų šiukšlių, neskuba padėti draugams. Pedagogai dalinosi, jog vaikai nesijaučia atsakingi už bendrą buvimą vienoje erdvėje/ klasėje tiek, kiek norėtųsi ar kiek tikėtųsi iš jų mokytojai. Tai paskatino ir mūsų paieškas – kaip vaikams paskatinti bendrystę, draugiškumą, atsakomybės jausmą ir pastabumą kito pagalbai.

Tokių minčių vedini, sukūrėme žaidimą „Akimirkos kartu“ – kaip galimybę skirti nuoseklaus dėmesio klasės draugiškumo, komandiškumo jausmui kurti. Vaikams svarbu suprasti, kaip kiekvienas iš jų gali prisidėti prie teigiamos atmosferos klasėje kūrimo, draugiškumo didinimo - prie to, jog klasėje būtų smagiau mokytis kartu. Tai gali tapti puikia pradžia visai klasei mokantis bendruomeniškumo ir sutelktumo.

LAVINA:

  • bendravimo įgūdžius,
  • atsakomybę,
  • savikontrolę,
  • pasitikėjimą savimi,
  • bendruomeniškumą.

VEIKLA SKIRTA: 4 - 12 m. vaikams.

DALYVIŲ SKAIČIUS: 2 - 30 dalyvių.

SUDĖTIS:

  • žaidimo lenta,
  • 62 „Pageidaujamo elgesio“ kortelės,
  • lipnūs lapeliai,
  • žymeklis.



* Priemonių sudėtinės dalys, jų spalvos gali skirtis nuo nuotraukose pateiktų.