KETauskų šeima

KETauskų šeima

Kalbantis su vaikais apie jausmus, kartais susipainiojame – ar mus supykdė, ar mes supykome? Emocijos yra priežastis ar pasekmė? Ar žinote, kas lemia kiekvieno mūsų elgesį? Stalo žaidimas „KETauskų šeima“ – geras pagalbininkas mokantis atpažinti ir įvardinti tarpusavio ryšius tarp minčių, emocijų, fizinių pojūčių ir elgesio.

36.00

Į krepšelį



KETauskų šeima
KETauskų šeima

Žaidimas „KETauskų šeima“ sukurtas vadovaujantis Kognityvinės elgesio terapijos (KET) principais. Tai smagus terapinis stalo žaidimas, kurį galime žaisti tiek konsultacijų metu, tiek šeimoje, mokantis tinkamai spręsti kasdienines situacijas. Žaidžiant lavėja socialiniai įgūdžiai, emocijų reguliavimas, subalansuotas mąstymas, savikontrolė ir savistaba. Ieškant atsakymų, išbandykite net 7 žaidimo variantus ir praleisite ne vieną smagų vakarą kartu.

Jei esate ugdymo įstaigose dirbantis SPECIALISTAS: Žaidimas „KETauskų šeima“ skirtas supažindinti dalyvius su Kognityvinės elgesio terapijos (KET) pagrindiniais principais ir išmokti juos atpažinti bei mokytis juos keisti. Žaisdami dalyviai lengviau atpažins, įvardins, diskutuos apie savo emocines patirtis, sunkumus; sustiprins kasdieninių problemų sprendimo įgūdžius; įgis lankstumo ir kūrybiškumo renkantis kognityvinį, emocinį, fizinį ar elgesio atsaką į susiklosčiusias situacijas.

Žaidimas tinkamas taikyti klasės valandėlės ar etikos pamokų metu, projektinėse veiklose, jis gali būti žaidžiamas klasėje – kartu su visa klase, grupėse po 4-6 vaikus ar individualiai – su specialistu konsultacijos metu. Žaidimą „KETauskų šeima“ dažniau renkasi psichologai, socialiniai pedagogai, pedagogai.

PRIEMONĖS ATSIRADIMO ISTORIJA: Pagal Kognityvinę elgesio terapiją tai, kaip mes elgiamės tėra mūsų minčių ir emocijų PASEKMĖ (ne priežastis!). Tačiau konsultuojant vaikus ir suaugusius įtikinamai paaiškinti ryšį tarp minčių, emocijų ir elgesio yra sudėtinga. Dar didesni išbandymai kyla edukuojant klientą apie tai, kaip pakeitus vieną iš dedamųjų gali pasikeisti visa grandinė. Todėl ieškojome būdų kaip skirtingo amžiaus vaikams ar net suaugusiems leisti patirti minčių pasikeitimo svarbą keičiant elgesį. Tokia patirtis reikalinga tam, kad gautą supratimą būtų galima panaudoti sprendžiant aktualias, keliančias įtampą situacijas.

Šiems tikslams pasiekti, sugalvojome daugiau nei dešimt žaidimo scenarijų ir atrinkę tinkamiausius bei suskirstę juos pagal sudėtingumo lygį, sukūrėme tris žaidimus. Paprasčiausias jų, tinkantis jau priešmokyklinių ar pradinių klasių vaikams – stalo žaidimas „Renkiesi tu“ (I lygis), sudėtingesnis, progimnazijų vaikams tinkantis – stalo žaidimas „KETauskų šeima“ (II lygis), o sudėtingiausias tinkamas ne tik paaugliams, bet ir suaugusiems - žaidimas „Minčių filtras“ (III lygis).

Taigi, žaidžiant aiškėja kaip mūsų mintys, emocijos ir elgesys yra susiję – taip lengviau paaiškinti kertinius Kognityvinės elgesio terapijos principus. Todėl žaidimo metu įgyta patirtis išmokys ne vien dėmesingai pastebėti savo mintis, atpažinti emocijas, bet ir prisidės mokantis jas keisti – o visa tai taps priežastimi sėkmingiau keičiant savo savijautą ir elgesį.

Žaidimas gali būti derinamas su kitais „Psichologinio konsultavimo grupės" žaidimais, parengtais pagal KET. Pagal sudėtingumą priskiriamas II lygiui (Kuomet paprasčiausias – stalo žaidimas „Renkiesi tu“ (I lygis), o sudėtingiausias – stalo žaidimas „Minčių filtras“ (III lygis)).

LAVINA:

  • bendravimo įgūdžius,
  • emocijų reguliavimą,
  • savistabą,
  • pasitikėjimą savimi,
  • pozityvų mąstymą.

VEIKLA SKIRTA: 7 - 18 m. vaikams.

DALYVIŲ SKAIČIUS: 2 - 6 žaidėjai.

SUDĖTIS:

  • Žaidimo lenta,
  • 50 kortelių „Negatyvios mintys",
  • 50 kortelių „Palaikančios mintys",
  • 50 kortelių „Elgesys",
  • 50 kortelių „Fiziniai pojūčiai",
  • 50 kortelių „Emocijos",
  • 50 kortelių „Įvykiai",
  • 6 figūrėlės, ridenimo kauliukas.



* Priemonių sudėtinės dalys, jų spalvos gali skirtis nuo nuotraukose pateiktų.